دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان

دانشجویان علوم تربیتی دانشگاه فرهنگیان

دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان

دانشجویان علوم تربیتی دانشگاه فرهنگیان

دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان
این وب در راستای اطلاع رسانی و ارائه خدمات علمی آموزشی به دانشجویان دانشگاه فرهنگیان می باشد. ما را با نطرات سازنده خود در ارائه هر چه بهتر خدمات اینترنی یاری کنید.
نویسندگان

آغاز کار بیست و پنجمین جشنواره فرهنگی دانشگاه فرهنگیان(1394)

با ارسال شیوه نامه بیست و پنجمین جشنواره فرهنگی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان به پردیس ها و مراکز آموزش عالی سراسر کشور جشنواره بیست و پنجم به طور رسمی کار خود را اغاز نمود.

میرمعینی مسئول دبیرخانه دائمی جشنواره های فرهنگی با اعلام این خبر گفت شیوه نامه بیست و پنجمین جشنواره فرهنگی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان به همراه فایل پوستر روز گذشته طی بخشنامه به شماره ۴۲۱/۱۰۳۹۸/۵۰۰۰۰/ د مورخ ۲۰/۱۰/۹۳ به پردیس های سراسر کشور ابلاغ گردید . وی جشنواره امسال را شامل ۲ بخش : جشنواره قرآن و عترت و جشنواره علمی ، ادبی و هنری معرفی کرد و افزود ۴۴ رشته مسابقاتی در جشنواره امسال در نظر گرفته شده است که ۱۷ رشته آن در جشنواره قرآن و عترت و ۲۷ رشته در جشنواره علمی ، ادبی و هنری قرار دارد . وی افزایش رشته های گروهی از دو رشته به ۸ رشته را از دیگر ویژگی های این دوره از جشنواره معرفی نمود.

دبیرخانه ی دائمی جشنواره های فرهنگی طی اطلاعیه ای اعلام کرد دانشجو معلمان خواهر در پردیس بنت الهدی صدر رشت و برادران در پردیس دکتر شریعتی ساری به رقابت خواهند پرداخت. بر این اساس پردیس بنت الهدی صدر رشت از تاریخ 29/2/94 لغایت 1/3/94 میزبان دانشجومعلمان خواهر پردیس دکتر شریعتی ساری از تاریخ 5/3/94 لغایت 8/3/94 میزبان دانشجومعلمان برادر خواهد بود.

لازم به توضیح است آخرین اطلاعات مربوط به جشنواره های فرهنگی بر روی سایت دبیرخانه به آدرس www.jashnvareh.cfu.ac.ir موجود می باشد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی