دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان

دانشجویان علوم تربیتی دانشگاه فرهنگیان

دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان

دانشجویان علوم تربیتی دانشگاه فرهنگیان

دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان
این وب در راستای اطلاع رسانی و ارائه خدمات علمی آموزشی به دانشجویان دانشگاه فرهنگیان می باشد. ما را با نطرات سازنده خود در ارائه هر چه بهتر خدمات اینترنی یاری کنید.
نویسندگان

سوالات احتمالی مصاحبه و گزینش دانشگاه فرهنگیان

قابل توجه آن دسته از افرادی که تصمیم دارند که وارد دانشگاه فرهنگیان(تربیت معلم سابق) و در شغل شریف معلمی به ایران عزیزمان خدمت کنند. حتما می دانید که برای ورود به دانشگاه فرهنگیان چند شرط لازم است که شما باید آن را دارا باشید در غیر این صورت نمی توانید وارد دانشگاه فرهنگیان شوید. این شرط ها عبارتند از: معدل دیپلم بالای 15 باشد انظباط بالای 15  کسب رتبه مناسب (که سازمان سنجش هر ساله مشخص می کند. معمولا سال به سال رتبه ها کاهش می یابد یعنی رتبه های خوب رو بر می داره!!) و چند شرط دیگر که در دفترچه راهنما سازمان سنجش به تفصیل توضیح داده شده است. سر انجام پس از گذراندن مراحل فوق شما برای مصاحبه و گزینش دعوت می شوید و معمولا دوستان دچار استرس و اضطراب میشن (خودمونیم یه جوری نوشتم انگار خودم اصلا استرس نداشتم!!؟) ما برای این که کمکی به نوع دوستان کرده باشیم مجموعه سوالات احتمالی مصاحبه و گزینش چند سال رو بررسی کردیم و سوالاتی که معمولا از داوطلبان پرسیده می شود را تدوین کردیم تا بهترین ها و شایسته ترین ها که البته دچار ترس و استرس میشن و این باعث میشه که نتیجه مطلوبی رو بدست نیارن کمکی کرده باشیم. البته توجه داشته یاشید که افرادی که از داوطلبان مصاحبه می کنند افراد خوبی هستند این خودش یه قوت قلبی برای شما!

ویژگی های این مجموعه:

  • جامع ترین سوالات احتمالی مصاحبه و گزینش
  • آشنایی با شیوه مصاحبه و گزینش
  • آشنایی با محور سوالات مصاحبه
  • اقدامات پیش از مصاحبه
  • تفکیک سوالات(تخصصی، احکام، عقیدتی و سیاسی)
  •   و ده ها نکات کلیدی که به آن نیاز دارید


کاربران محترم، پس از مطالعه مجموعه هر گونه نظر و انتقاد خود را با ما در میان بگذارید تا ما هم در اختیار همه داوطلبان قرار دهیم.

 

«برای دانلود سوالات احتمالی مصاحبه و گزینش بر روی تصویر زیر کلیک کنید»