دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان

دانشجویان علوم تربیتی دانشگاه فرهنگیان

دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان

دانشجویان علوم تربیتی دانشگاه فرهنگیان

دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان
این وب در راستای اطلاع رسانی و ارائه خدمات علمی آموزشی به دانشجویان دانشگاه فرهنگیان می باشد. ما را با نطرات سازنده خود در ارائه هر چه بهتر خدمات اینترنی یاری کنید.
نویسندگان
به نام خداوند بخشنده مهربان

به وبسایت رسمی دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان خوش آمدید

خداوند متعال را شاکریم که پس از تلاش در زمینه خدمت رسانی به دانشجویان دانشگاه فرهنگیان توانستیم وب سایت رسمی برای آنها ایجاد کنیم تا بتوانیم یاری گر بخشی از نیازهای رسانه ای و اطلاع رسانی آنها باشیم. این سایت در حال حاضر به وسیله دانشجویان پردیس شهید بهشتی زنجان پشتیبانی می شود که البته امید آن می رود که در آینده بتوانیم از تمامی دانشجومعلمان سرار کشور به منظور کسترش فعالیت ها بهره ببریم. به منظور آشنایی بیشتر با خدمات و امکانات این وبسایت به توجه شما را به نکات زیر جلب می نماییم.
  • اولین هدف ما اطلاع رسانی به دانشجویان عزیز در سرار کشور می باشد به طوری که با صرف کم ترین زمان به تمامی اخبار دانشگاه فرهنگیان، آموزش و پرورش و پردیس های سرار کشور آگاهی یابند.
  • ایجاد بستر مناسب برای بیان دیدگاه، انتقادات و نظرات دانشجو معلمان در رابطه با مسائل خدماتی، صنفی، رفاهی، حقوق ومزایا و وحدت بین دانشجو معلمان به منظور نیل به اهداف مشترک دانشجومعلمان.
  • ایجاد بانک اطلاعاتی برای دانشجومعلمان به طوری تمامی پژوهش ها، مقالات و تحقیقات مربوط به حوزه تعلیم و تربیت گرداوری و در دست رس دانشجو معلمان قرار گیرد تا در ارتقا دانش تخصصی و همچنین در پزوهش های خود بهره مند شوند.
  • کمک به داوطلبانی که علاقه مند به معلمی و تحصیل در دانشگاه فرهنگیان می باشند به طوری که شایسته ترین ها وارد این نهاد مقدس شوند و پاسخ به سوالات داوطلبان متقاضی ورود به دانشگاه فرهنگیان(تربیت معلم سابق).
  • ارائه بخشنامه های آموزشی و اطلاعیه های فرهنگی دانشگاه فرهنگیان.
  • پشتیبانی از انجمن ها تشکل ها و کانون ها ی  دانشگاه فرهنگیان(کلیه انجمن ها و کانون ها وتشکل های دانشجویی که می خواهند از خدمات سایت(اعم از اطلاع رسانی، ثبت نام الکترونیکی، عضو گیری و ...) استفاده کنند کافی تا با ارسال نظر درخواست نمایند تا در اولین فرصت پاسخ داده شود.)
در حال حاضر این بخشی از خدمات رسانه ای این سایت می باشد. نظرات شما در بهبود عمل کرد ما موثر خواهد بود در عرضه آنها به ما دریغ نکنید.

ZTTC.ir